prutt


Har som sagt fått sparken för er som inte kan se står det ungefär. Vi har fått in nya värdaroch vill i första hand ha de som går på Vibyskolan/Runan. Därför finns du inte med på detta schema. Tack för att ni har gjort ett bra jobb på Vcafe! Vi ses! / Vcafe
Haha älskar därför finns du inte med på schemat du har gjort ett bra jobb tack och ajdö. Men kände ändå att det inte var så jätte lockande jobb så det blir nog bra.

Har plugget hela dagen i princip. Pluggade med Martina efter skolan, gick bättre för min del än för henne haha. Pluggade nu efter middagen också. Känns jävligt skönt nu för nu är jag inte efter i NO eller Matte. Vilket känns grymt då jag har NO prov på tisdag och Matteprov veckan efter.

Känner också min extremt mogna rubrik men jag har dålig fantasi och det får ni helt enkelt ta :)

Ska ta en dusch och sen slagga, bussen imorn 07.35. Jippi! Puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0