mongo-mango

Statestiken stiger och det känns toppen.

Har inte gjort mycket ikväll. Tittade på sluten av The dark knight (vill se hela helt klart!) och även lite av Blåsningen, kan bara säga att pappa höll på att dö av garv. Härligt att nån i huset tycker det är underhållande iallafall. Familjen bestämde sig för att se Johan Falk filmen, jag förstår inte vad det är som är så bra med dom filmerna (?) Det är ju komiker som ska spela serious polis liksom...
Inte min grej så jag bestämde mig för en dusch och toppa håret lite, lite fräschar vilket behövdes. Har även filat och målat naglarna, röda fick dom bli och snart är hela kroppen insmörjd med Body butter mango från TBS, FAVORITEN! Ska lägga mig innan halv 11 tänkte jag. Annars blir jag så sjukt trött imorn och jag behöver lite extra energi den här veckan då det är mycket som är inbokat i kalendern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0