ge mig sommar!

Galet chill dag i skolan idag. Svenska, SO, lunch, IUP, Idrott coh LV. Fast LV lektionen är bara onödig faktiskt. På lunchen så var allt bara jättekonsigt, fast på ett bra sätt. Johan, våran lärare tog min apelsin när jag tittade bort. När jag tittar tillbaka sitter Olivia och äter en apelsin, klart som fan trodde jag det var hon så jag försöker ta apelsinen men hon var inte beredd att jag skulle göra det så hon tappar apelsinen. Båda ska titta ner på den och vi krockar. När allt bara går fel så börjar jag skratt-gråta vilket alla andra tycker är jätteroligt medan jag är offret. Annars hände inte mycket idag, idrottsläraren var ovanligt trevligt (Vi tror han skaffat flick/pojkvän, oklart om han är hetro eller homosexuell än...) Efter plugget så träffade vi Mathilda och Linnea. Galet längesen jag träffade dom. Men det blev bara en snabbis. Olivia, jag och Marty åkte till Sollentuna för att träffa Jockääää. Skön snubbe. Kom typ nyss hem för en halvtimme sen så jag har käkat lite dinneeeer. Ska ha polskafton här i huset nu, Puss!

American Apparel, Sheer Dress, Ebay Win


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0