första skoladagen

Första skolandagen har gått bara bra. Känns som att det snart är sommarlov men det är väll ungefär 4 månader om inte mer men jag är bara galet sugen på bra väder, poolparty och sol! Skulle sitta fint nu i vinterkylan. Efter plugget drog jag, Martina, Olivia och Ellen hem till M. Vi tänkte göra nått ovanligt men nej så blev det inte. Det blev gamla vanliga hederliga mackor, te och tv. Lite näsblod för Olivias del också, jag råkade (tydligen?) smocka till henne lite och köra kalsongrycket fast med sting. Kan säga att hon inte verkade njuta så mycket som jag hade hoppats.. Haha! Men men, jag förstår henne.

Tänkte åka på tantgympa, det vill säga vattengympa. Måste hålla igång nu när jag slutat på fotbollen för några månader sen vilket jag inte varit bra på innan. Så vid halv 8 drar jag och mami till simhallen. Kyssar!

Haha sexiga bilder från vinterlägret när Murtan och jag lekte lite i snön. Lägg märkte till mina extremt långa ben på sista bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0