.

Orkar inte med ditt jävla spel längre. Precis när jag började tro och lita på dig så förstör du allt. Det finns ingen mer energi att ge dig, finns inte ett piss som jag har att ge. Ändå så vill jag inte släppa dig för det kommer göra så ont. Finns inget att ge, finns inget att ta. Du är bara skit och ändå vill jag bara vara nära dig. Just nu känns det som om jag kommer bli sårad vad jag än väljer så varför inte välja den väg som är lite mindre smärtsam. Lite lättare för hjärtat, utan dig. Hur ska jag någonsin kunna lita på dig igen? Att jag ens trodde på ditt skitsnack från första början. Allt var bara skit och jag behöver inte mer av det. Vill inte släppa men vill inte hålla fast. Vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag ska säga. Just nu har jag inte ett ord att säga till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0