bodies

Fick värsta energikicken och kände att jag ville skriva ett inlägg så då finns det väll inget annat att göra än det.
När vi kom hem igår så satte vi oss framför tvn, drack varm oboy, käkade mackor och tittade på porr. Ingen hade energi att hämta fjärrkontrollen och byta kanal eller.....? Haha men roligt hade vi iallafall.
Vid 4 somnade vi och vaknade vid 2 ungefär. Ellen hade då redan gått för hon skulle till stallet. Vi som var kvar tog oss en macka eller två. Bestämde att vi skulle gå promenad, Martina skulle bara lämna sina saker hos sig så skulle vi mötas hos Olivia. Olivia satt fastvuxen vid datorn och jag vid katterna när Marty kom så vi stannade där och myste med pussycatsen istället. Minst lika mysigt. 
Runt 4 tiden så var jag tvungen att kila hemåt, byta kläder och sen åka till Solna med familyn. Morbror och moster bjöd på mat och värme för vårat hus är ISKALLT! De bjöd även på ny tv, 58 tumm bara sådär. Men det var nått fel på den så imorn ska dom köpa en 60tumm istället.. Våran 47tumm blev genast pytteliten medans deras vardagsrum blev som en biosalong. Kan bara säga att jag kommer åka til ofta och titta på film haha.
Blev genast jättekissnödig så jag får väll spurta till toan en snabbis! Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0