WIHOO

Det gick SEMST på HKK provet. Riktigt dåligt alltså och det är sällan det går så dåligt men det kändes som ett skämt när jag lämnade in det. En fråga var vad betyder förkorningen ARN. Hade ingen som helst aning så jag skrev "Allmäna reklam nationen" . Hur skulle jag vet vad ARN betyder? Men jag hoppas att det gick bra på dom andra frågorna.

Hade också nationella svenska idag. Gick ganska bra, nått slarvfel men det kändes riktigt bra faktiskt. Känner mig mer orolig för uppsatsen, om det är artikel eller krönika fine men novell... Då är jag körd!

Annars har inte mycket hänt idag. Skönaste schemat idag verkligen. 8.10-9.05 svenska nationella  10.20 lunch 11.00 HKK prov 12.15-13.00 rast och sen två timmar NO och engelska. Riktigt chill dag.

Efter en underbar dag i Rotebro så åkte jag och mamma Marty och käkade pasta med pesto. Faaarligt gott alltså! Måste göra om det snart igen!


Helt klart bästa låten just nu, är kär i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0