we speak a diffrent language

Åkte till Sollentuna med Marty och Olivia efter skolan. Fick med mig ett par jeans hem, lite ljusare och fräscha att ha till våren. Fikade såklart också, man kan ju inte shoppa utan att fika?! Smarrigt värre men inte lika nyttigt men det är träning ikväll som gäller så då får jag väll träna bort det eller nått. Träffade också Mathilda, Linnea, Anna, Matilda, Fanny och Fis no 1. Dampgarv påvägen hem för att förklara det med ett ord. Ska käka lite nu, plugga SO och sen bär det av till träningen i detta underbara utomhus väder, Y.E.S!! Time for food. Kisses.

Btw, typ 200 meter ifrån min skolan så mördades en snubbe inatt. Avrättning... Inte roligt alls så det kryllade av poliser idag. LESKIGT! Men rotebro är ett litet ghetto så jag är inte så förvånad... RIP han som dog... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0