we got dick's like jesus

Träningen gick, haha, bra tror jag. Lite svårt i början men fötterna vande sig efter ett tag. Förstår inte riktigt varför jag slutade. Eller jag vet varför har mina anledningar men det kändes verkligen roligt att komma tillbaka. Kanske för att jag och Sara flippade lite eller bara för att träffa några gamla vänner men roligt var det iallafall. Så på måndag blir det simning för min del med tjejerna.

Just nu känns det som om livet är allt för underbart. Jag är bara jätteglad och det som känts förjävligt senaste tiden är som bortblåst. Älskar den känslan och den behövs nu i vintermörket. Orkar inte med snön och allt grått längre. Från busshållplatsen till hemmet såg Martina och jag ut som snöbollar, lilla M var så söt. Det är hon alltid men nu hade hon halsduken runt huvudet och såg allt för roligt ut. Min lilla bebis.
Var på så bra humör efter träningen att jag satte på en maskin med tvätt vilket är EXTREMT ovanligt för mig.
  
Men jag måste plocka bort lite kläder och så sen packa gympapåsen till imorgon och sen blir det sängen för min del. Så himla skönt med helg imorgon. Jag har inte haft en susning om vilket dag det har varit i veckan. Ganska skönt men också förvirrande. Knasigt värre.

Funderar på att göra en busig grej, eller busig men ja. Ni förstår ingenting av vad jag menar nu men men. Jag märker hur konstigt jag är just nu. Ska därför kila, puss och godnatt ! :D

                              Olivia och jag i somras kl 4 på natten. CRAZY NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0