vanilla twilight

Veckan ser roligt ut... Massa plugg och det som just nu känns roligast och mest lockande är träningarna men jag har så sjutk mycket i skolan så jag vet inte om jag kommer hinna.

Måndag: -
Tisdag: HKK utvärdering
Onsdag: Spanska prov och träning
Torsdag: Hålla i idrottslektion, SO debatt, träning
Fredag: SO debatt, Mattemål 4.3, No evolutionsarbete, åker till Umeå
Lördag: Umeå
Söndag: Umeå

Mamma och jag åker till mormor och morfar på fredag-måndag. Så det blir att vila upp sig och fixa gelé naglar och jag hoppas på lite shopping också hehe. Nu ska jag fortsätta plugga. Är klar med HKK utvärderingen så det är bara restan av alla 10000000 saker att göra nu. Wish me luck.

Alla har väll hört fireflies? Och den är underbar, lika så är Vanilla twilight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0