"jag tror ja ha ruckit a bit för mkt"



Jag har extremt tråkigt just nu så jag tänkte vara lite snäll och skriva ett inlägg. Jag har verkligen ingen orka alls att plugga men jag har egentligen stort behov av det. Men blääää.
Därför kör vi en vanlig, uttjatad, tråkig och fjollig lista. Jag hatar dom själv men ibland kan dom vara ganska underhållande faktiskt.

Har du sett din bästa vän gråta?
tyvärr ja..

Vad åt du senast?
en kiwi, smarrigt

Har du fått en komplimang idag?
haha yääs

Har du varit med i en rättegång?
nej men jag skulle vilja, asså inte vara den åtalade men se på typ(?)

Är du polare med grannarna?
ja, mandypandy. umgås dock inte så ofta

Vilka språk pratar din mamma?
svenska, engelska tror jag..

Vilka länder har du bott i?
sverige, vill flytta utomlands när jag blir vuxen

Senaste piercingen?
har bara i öronen, fast jag har aldrig örhängen ändå men dom växer inte igen...

När åkte du bil i mer än 15 minuter?
ingen aning.. tror jag har minnesförlust

Gay?
inte upptäckt det än iallafall

Har du däckat/spytt för du druckit?
mm, ingen favorit direkt..

Har du täckt någons hus med toapapper?
haha nej jag sysselsätter mig med andra saker

Suger det här?
ja, helt klart

Har du varit på stranden?
om jag har, en av bästa platserna på jorden 

Minns du din/dina musiklärares namn?
mjo ja det tror jag

Hur är din syn?
haha dåålig, har linser men orkar inte använda dom.

Har du varit på ett party?
yääs

Skulle du kunna tänka dig simma med hajar?
har redan gjort, dom va riktigt fega...

Vad skulle du säga om en av dina närmaste vänner va kär i din bror?
har ingen bror men jag skulle garva

Har du varit utomlands?
ja, 17 olika länder

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
min morbrors. jag och min syrra var tärnor, hon fick allergichock och jag svimmade haha!

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
ja förmodligen men det skulle ju finnas en anledning.

Var är dina syskon just nu?
sovandes nere i soffan

När gick du upp imorse?
10 ungefär, pga gudstjänst

Vad ska du göra i helgen?
pimpla fisk i norrland haha

Vad står det i fjärde sms:et i din inkorg?
"partajar! fast ja tror jag har ruckit a bit för mkt nu igenom... jävla Mau och bjuda, har häst jäger bombs race och börjar se sudd... fast i love it! ;) " haha från emil som är i nya zeeland. lilla plutt

När var du riktigt sjuk senast?
jag va inte sjuk direkt men jag åt pencillin, för ungefär en månad sen tror jag

Vem är den senaste kändisen du tog på?
haha typ markoolio

Vad finns i din bakficka?
har ingen bakficka.

Har du färglinser?
nej men vanliga

vad gjorde du klockan två inatt?
myste i min säng och smsade med emil haha

Vad är det första du gör på morgonen?
vänder mig om och somnar om



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0