svar på tal

När jag var där så tog dom bilder på mig inomhus. Det var i november tror jag så det var väldigt mörkt ute. Dom sa att dom ville ha bilder som man kunde ta utomhus och att det var ljusare ute.
Men jag tycker bara att det va skit kul att få komma dit och att dom ens frågade mig för det är inte alla som får den chansen. Det spelar ingen roll för mig om dom hör av sig visst det skulle va skit kul men det räcker med att dom frågade om jag ens ville komma dit.
Så vi får se om dom hör av sig eller inte när det börjar bli ljusare och varmare.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp nån bild från den plåtningen där inne? :)

2010-02-24 @ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0