/storken

Träningen gick väll.. haha sådär... Blir kallad storken bara för att mina ben flyger åt alla håll och kanter och idag tror jag att jag gjorde största missen i hela mitt liv. Eller jag gjorde många missar men iallafall. Vi skulle ta ner bollen och antingen passa vidare eller gå själva. Så jag ville va lite duktig och visa Leffe(tränaren) mina skills. Smart ide? - Nej.. Såklart snubblar jag rullar runt i en kullerbytta och ligger sen platt på mage. Inte något man ska lära småbarnen inte...

Men nu ska jag sova. Imorgon 8.10 är det nationella svenska del 2uppsats som gäller! Kuul.. Så nu blir det sängen för min del.. pussar från the one and only storken

Thyra, jag, Sara, Ellan och Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0