schliten

Min kropp är helt förstörd. Det gör inte ont men jag orkar bara inte röra mig. Haha, träningsvärk imorgon kan man ju bara vänta sig. Men det var en härligt dag iallafall. Ingen sol men mycket motvind och snö, inte fullt så skönt som sol men det funkade. Har duschat och käkat lite, eller försökte men jag är hur mätt som helst så det fick bli lite godis hehe. Ska nog sova en stund och sen vid 10 är det Paradise hotel! Dagen är räddad och jag kommer kunna röra mig igen! Btw så blir det inga bilder från dagen. Jag och mina underbara töntar är lata och orkade inte ta kort. Martina tog ungefär 5st, ingen blev direkt vacker om jag säger så.
Pussar

Camilla Åkrans » Vogue Germany » 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0