poison

AND I FEEEEEEEEEEEEEEEEEL NICE! Idag mår jag mycket bättre fortfarande trött men bättre. Fick tillbaka SO provet idag, ett starkt VG+.. Men jag ska banne mig få ett MVG i So i slutbetyg om det så är det sista jag gööör!
Hade matteprov idag också, gick inte alls bra men jag har inte förväntat mig att det skulle göra det heller så. Det verkade som om det gick dåligt för alla ändå.

Kände att jag inte orkade vara så social idag så jag bestämde mig för att röra mig hemåt även fast jag inte har någon läxa resten av veckan. När jag kommer hem ligger storasyrran som en påse mjöl på soffan. Igår var hos på Hells kitchen med alla Paradise hotel deltagarna! Jag hade inte klagat om jag hade hängt med i hennes väska.

Men nu ska jag äta lite och sen ikväll är det ledarutbildning som gäller. Känns inte så lockande just nu men det blir nog bra. Pussar
Oscar Falk » GLAMOUR » 1
- oscar falk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0