people changes, things go wrong..

Blir ingen träning för mig ikväll inte. Mår inte helt hundra så känner att jag behöver vila upp mig lite. Är helt slut på allt just nu, orkar bara inte aaaaaaaaaallt. But anyway, shit happens life goes on.

Fick G på mitt SO prov, man kunde bara få G+ ändå men jag trodde jag skulle faila så hårt. Fast det här kan ha varit igår, jag kommer inte ihåg har så extremt dålig minne.. Men skolan var trevlig idag, Danne fyllde år så han fick höra våra vackra stämmor.

Efter skolan så drog jag och Marty till gamla klassen, trevligt att träffa alla speciellt gamla spanska lärare... YUMMIE! Vi drog sedan vidare hem till Anna, där hon smittade oss med Vänner sjukan. Nu blir det att se Vänner varje dag efter skolan helt klart... Fy Anna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0