now i'm that bitch

Seg dag eller vad! Tog en promenad med Olivia och Martina, det slutade med att vi låg i en snöhög och jag hade världens mensvärk. PMS barn som jag är skriker jag att jag har mensvärk, självklart kommer det två människor gåendes preis bredvid med när jag ligger där på rygg. Dom tittade på mis som om dom skulle dö och jag skämdes ganska mycket. Roligast var att Marty fick med det på film också. Fortsatte våran lilla promenad, hamnade i på ett berg där solen lyste. Riktigt fint och jätte skönt.

Kom hem för en liten stund sen, träffade Erik en snabbis. Hade lite att snacka om med pojken höhö. Nu blir det mat sen ikväll så ska jag och mina 3 nördar svullo hos Katten för imorgon är vi lediga. Puss
Bjuder på en gammal bild på mig, Arre, Adam och Linn. Kommer sent glömma den kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0