lediga dagar är det bästa som finns

Jag är på riktigt bra humör just nu. Därför orkar jag inte plugga men jag har ändå HKK prov imorgon och engelska läxa vilket känns som om det inte kommer gå så super bra men jag orkar inte bry mg just nu. Är bara lättad och det känns som om jag just nu är ganska neutral med allt... Känslor och allt vilket är så galet skönt.

Fick med mig ett par skor hem. Svarta, mocka, lårhöga utan klack från Vagabond för 1400kr. Jag är kär i dom, kommer bli riktigt fina till våren och nu när vinter börjar (förhoppningsvis) försvinna ska jag börja använda dom som en galning. Vi fikade på Edelwiess och hade det riktigt mysigt. Överlevde trots min extrema mensvärk.

Martina och jag tog 10 i 4 tåget hem. Åkte till min vackra lilla stuga och bestämde oss för att plugga. Gick som vanligt, skit dåligt men trevligt hade vi iallafall med våran torra humor. Träffade Erik en stund också och pratade lite med honom vilket var väldigt nödvändigt. Fick en del saker uträdda och så.

Nu ska jag försöka fortsätta med pluggandet... Eller inte, tror det blir tvn och en filt faktiskt hehe. Pussar!
LOOOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0