kåfallaaaa...

Är riktigt uttråkad nuuuu.. Martina och Olivia drog hem vid 6, vi gick hit efter plugget. Chillade galet, tittade på konfirmationsfilmen. Saknar det otroligt mycket verkligen. Ni som inte åkt på konfaläger, ni missade något. Ni som ska, ÅK!! Grinade som ett litet småbarn när jag såg alla... Snyft.. Men hoppas att Kalle fixar en återträff snart!!

Ikväll är det träning som gäller! Ska bli riktigt skönt faktiskt, vi har inomhus träning så man slipper kylan vilket är ett stort +. Vi ska också ha några kill tränare. Saras broder och hans kompis, det blir kul.. Lite pinsamt har mina anledningar men det blir nog bra. Efter träningen ska Cicci bjuda på fika! :D Det är därför jag går faktiskt... Hahah nej men... Som sagt jag är uttråkad.

Därför ska jag nörda mig lite med Jacob :D Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0