jerk it out!

En applåd till mig! Har hunnti med att plugga spanska som en galning och tvättat två maskiner! Snacka om underbarn jag är ibland!

Förutom det kom jag precis på att NO evolutionsarbetet är flyttat till veckan efter sportlovet! HUR HÄRLIGT SOM HELST!  Så det jag har kvar av veckan är Spanska vilket jag kan till 99% och SO debatt vilket jag tror kommer gå riktigt bra. SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!

Detta ska firas med ett bad med riktigt mycket skum, ljus och underbar musik. ME LIKE. Kände att jag fick värsta ruset med gladhet/gladighet (?) Skit samma, jag blev iallafall riktigt jävla glad. Så det blir en dusch nu, lite spanska och sen så tänkte jag börja röra mig mot sängen faktiskt. Ganska tidigt men det kan jag behöva. Tror jag börjar bli sjuk..

random bild på allt och inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0