jag är ologisk..

Det är logisk att man går ner i vikt när man har varit/är magsjuk eller hur? Man spyr och hungern miskar så det tar ett tag innan man äter helt normalt. I tisdags var jag magsjuk och idag två dagar senare så känner jag fortfarande inte att jag är supersugen på mat direkt. Ganska logiskt fortfarande. Men något som inte är logiskt är att jag har gått upp 2 kilo sen jag blev magsjuk...
Så under min "sjuklighet" har jag upptäckt att en 3 åring är smartare än mig, jag går upp i vikt när jag inte äter och det gör förbannat ont att ha nackspärr.
Förutom detta så kom jag precis på att jag åker till Umeå med mor imorgon kväll. Så helgen ska spenderas med NO boken och kakor.
Det är nog bäst att jag sover nu, godnatt imorgon drar jag tillbaka till el pluggoivch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0