in your eyes

HEEEY! Har hittat underbaraste bästaste låten ever! FY vad jag älskar den. UNDERBAR!! Den är partylåt men samtidigt lugn, härlig och man blir glad av den. En riktig låt som gör att livet känns lättare. SKETA BRA!


Men iallafall. Efter plugget drog jag och katten till sollentuna c. Martyparty kom efter ett tag så vi käkade lite sen drog vi iväg på ledarutbildning vilket var riktigt najs. Brukar inte vara så jätteroligt men helt klart en förbättring. Träffade också lilla Jacob en snabbis, älska killen.

Nu ska jag slagga, imorgon har vi sovmorgon och slutar tidigare så jag ska dra mig tillbaka till Vibyskolan och hälsa på gamla klasskompisar och lärare. NÄÄZIGT. Är för speedad så nu måste jag sova. Btw ni som sitter mycket framför datan. Don't do it, ni blir uttorkade enlig Ellens broders kompis. L-O-V-E!

min förra klass hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0