hold tight

Det är tisdag idag och resten av veckan är läxfri! Hur underbart som helst!

Engelska provet gick ganska bra idag tror jag, var inte särskillt svårt faktiskt.
Efter provet drog jag och de andra töntarna hem till Marty och käkade mackor som aldrig förr. Jag och katten var nära på att spy men gott var det en stund iallafall. Vid 5 slängde kvinnan ut oss från huset så jag, Olivia och Ellen träffade våran nya kompis Sten. Trevlig prick den där Sten.

Ellen var utelåst den lilla purjolöken så hon följde med till familjen Stenberg hus ett tag. Sen så tänkte jag vara lite duktig och laga mat men det sket sig rejält så mamma fick ta över och börja om från början. Så jag lär ju inte överleva när jag flyttar hemifrån iallafall det är nått man lärt sig av dagen. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0