happy face!

Igår var jag död. Helt slut så jag låg i min säng hela dagen, en blandning mellan kräksjuka och förkylning. Jag orkade inte ens röra mig till datan så då förstår ni hur dålig jag mådde. Nu lät jag som värsta datanörden haha. Men idag mår jag mycket bättre, sitter och lyssnar på musik och är sjukt sugen på helg. Gissa vad man precis inser då? Att jag ska till Norrland på fredag och kommer hem på måndag. Helgen efter det är jag i Karlstad och veckan efter det fyller jag år så då är det bara att KÖÖÖÖÖÖRA!
Jag fyller år om inte ens två veckor! 1 vecka och 6 dagaaaar!!

sjukt gammal bild på Marty och mig. Love you honey


Kommentarer
Postat av: Amanda

grrrrrattis i förskott, heheh! ;D <3

2010-02-24 @ 19:27:27
URL: http://amandly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0