en 3årings hjärna...

Ibland undrar jag lite om jag har sämre sinne för bygge eller bara för allt...
 
I fredags så käkade jag ett kinderägg. Big deal, nej inte direkt. Men iallafall så får man ju alltid en liten leksak. Hittade ingen papperskorg så jag la den i väskan. Nyss så kände jag att jag inte orkade plugga och så hittade jag det där lilla kinderägget i min väska. Jag var uttråkade så varför inte bygga ihop den där lilla saken. Men det var fan i mig inte lätt, det tog nästan 7 minuter för mig att bygga den och fatta hur den fungerade. Det var nån platta som skulle skjuta iväg ett rymdskepp. Det tog kanske 2 minuter att bygga ihop den och klista på allt.
Ska det ta 5 minuter för en som snart är 16 bast att fatta hur den där leksaken funkar och den är egentligen anpassad för 5åringar!?!?
Nej jag som var på så bra humör nu känner jag mig som värsta efterblivna 3åringen. Dags att läsa spanskan en gång till och känna sig lite smartare än pappa och sen sova. Puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0