don't be scared of me

Illa, riktigt illa. Såg nyss att min syrras fd bästa vän sen länge tillbaka är tillsammans med en kille jag var på fest med för några månader sen. Var sjukt roligt att se faktiskt, fick mig ett gott skratt. Så tack, ni gjorde min dag lite lättare att leva.
Kan inte sluta le nu, haha riktigt roligt även fast det låter skit tråkigt men det är det inte om man träffat människorna.

Idag så ville vi va lite nyttiga och gå hem från skolan, ungefär 3 km. Så jag, Martina och Olivia kämpade på i längdfärdsspåret på golfbanan. 45 minuter senare satt vi i blöta strumpor och snö till knäna hemma hos Olivia. Tänkte plugga vilket gick dååålig, så det blev film. Vilket ni redan vet.

Nu ska jag försöka plugga engelska och spanish, wish me luck! KYSS


Förutom ovanstående är det här en bild som förgyller dagen. Helt klart värd en bild här i bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0