är i scooter-land

Nu sitter jag här, med 1 meter snö utanför fönstret i norrland och titta på reprisen av curling dam final. Sverige vann om ni undrar. Kul för dom, mindre kul att sitta här med öppen mun för att man inte kan andas genom näsan. Men jag ger inte upp hoppet för det, jag har faktiskt pluggat lite matte idag. Eller lite och lite ett helt kapitel faktiskt! Duktig flicka.

Annars har det inte hänt särskilt mycket här. Igår när vi va på flygplatsen så skulle ett plan landa där men det var så mycket snö att de landade på Arlanda istället. Kul för dom som skulle med det planet, fick åka buss från Bromma till Arlanda.

Men nu ska jag nörda lite spel. Puss
Hahaha, vacker min. Hanna och jag i somras innan morbror och mosters bröllop som tärnor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0