3 saker ni inte visste om mig

- Jag har inte världens bästa syn. -0.75 på höger öga och -1.00 på vänster. Jag ser alltså dålig på långt håll vilket många alltid retar mig och Martina för. Jag har linser med orkar aldrig använda dom så ska kanske skaffa glasögon att ha när jag sitter längstbak i klassrummet och inte ser vad det står på tavlan men inget är säkert.

- Jag är jätte rädd för mörker och för trånga utrymmen. På kvällen när jag ska släcka min taklampa springer jag till min säng och hoppar upp i den för att jag tror att det är något under den. Som ett småbarn men det har jag alltid gjort.

- Jag älskar underkläder. Diamonds are a girl's best friend. Sure men underkläder.. Vill bara plocka på mig allt jag ser när jag kommer till underkläders avdelningen. Man kan ALDRIG ha för många bhar och vackra spetstrosor. Låter som en pskyopat nu men då har ni inte träffat Ellen haha.

Nu har ni något att bita i och så länge ska jag titta på televisionen med min underbara storasyster. Funderar på att köra ett sånt här inlägg per vecka ungefär... Eller?
/Bruden med dålig syn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0