heyholetsgo

Min dag började inte direkt på bästa sätt. Vaknade vid 7 och var helt klar vaken, precis när jag gått upp ur min säng kommer jag på att jag har sovmorgon och kunde inte somna om på ett bra tag. När jag kommer till skolan och går i H korridoren så är det snö under mina skor och den ena foten flyger åt sidan så hela jag åker rakt upp i luften och fallar pladask på höften. Lagom skönt liksom. Var dessutom själv så det känns inte direkt super kul, var bara att ställa sig upp och gå igen. Härlig morgon!
Alle bjöd på lussebullar idag också, Philip och jag fick skit på historian för att vi ritade på varandra. Han var lagom fin i ansiktet av all bläck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0