hang with me

Goddagens!
Lite luciafirande i skolan idag. Såg inte ett skit och det var inte så mycket att höra heller, men dom var duktiga ändå. Jag hade aldrig ställt mig däruppe på scenen så en applåd får dom iallafall. Hade hål i 2 timmar efter lunch dvs ett rent helvete. Finns inte ett skit att göra men en mozarella macka räddade mig. Slutade 1600, hemma en halvtimme senare. Satt och pluggade med syster, gick bättre än vad jag hade trott. Hon + jag + seriöst = ej en bra kombination, i många fall. Efter middagen en sväng till Sollentuna C med mor. Julklapp till mormor och morfar k-irrad skönt! Borde egentligen sätta mig och plugga lite till men datan är mer lockande faktiskt. TTYL

norröra 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0