fyfan säger jag bara

Vaknade inatt av att jag slog armbågen rakt i kanten på en tavla som hänger ovanför min säng. Den börjarde gunga fram och tillbaka på väggen så jag försökte få den att sluta men då ramlar den rakt ner på mig istället och den är inte liten! Sov med bulle på huvudet så håret var ju lagom snyggt, plattången fungerade inte heller vilket inte kändes så jättebra. Springer som en gris till bussen för jag ser den men massa bilar åker mellan mig och bussen så jag blir tvungen att tvärstanna. Flyger rakt upp i luften och fallar platt på ryggen, kärringen som satt i bilen stannade bara och tittade på mig genom fönstret hon ville verkligen inte hjälpa till. Kändes roligt. Som tur var satt bara Martina och Philip på bussen. På bussen kommer jag på att jag har glömt min engelska artikel hemma och min engelska lärare är inget att leka med. Spanska första lektionen, Tove och jag skrev ett arbete. När vi hade suttit i 2 timmar och skrivit sjukt svåra saker på spanska hänger sig datan när vi ska spara. Tillbaka i spanska klassrummet så får jag veta att jag fick IG på hörförståelse. Nästa lektion idrott, hade betygsnack. G... Niklas den jäveln som aldrig är med på idrotten får VG, fast han inte gjort dansuppvisning vilket jag har och fick VG på den. Som tur var slutade jag halv 1 men det hade inte förvånat mig om jag hade tappat tallriken i matsalen.
Annars har min dag varit ganska bra typ.. Drog hem till Martina efter skolan. Åt mat, pratade, planerade helgen om några veckor dvs nyår, åt, lekte, gick hem. Behöver sova, min rygg mår inte bra efter min spurt till bussen imorse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0