be my baby

Skjuts av kines Kalle hem vilket var otroligt skönt, en aning trångt i bilen bara med det funkar. Bara man slipper kylan så gör jag allt. Men fick vara massör i en kvart att att fixa en plats till mig och Martina men jag är ju snäll(enligt levnadsläraren är jag ond!?) så jag offrar mig för laget. Har ingen lust att sova nu. Börjar ju halv 12 imorgon så det känns onödigt att sova nu liksom när jag kan sitta uppe några timmar till utan att se ut som ett spöke imorn. Men frågan är hur länge jag kan vara vaken för mina ögon vill blunda hela tiden. Så det blir nog snart jag börjar röra mig ditåt. Sov så gott alla noerdos där ute. Som en sista bild för denna vackra dag offrar jag Carolina och Ellen, saknar dig kvinna så galet mycket. SÅ JÄVLA SNYGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0