sunflower

HEYHEYHEYHEYHEYHEYHEYHEYHEYHEYHEYHEYHEYHEY!!!
Skoldag 4 är över och jag har precis klämt i mig tre mackor och ett stort glas oboy. GÖTT! Dagens upptäckt är att min historia lärare är underbar, hans hund heter Eddie om ni undrar. Har faktiskt haft en ganska så chill dag ändå. Matte där jag fick veta att några vitnamesiska (från vietnamn) lärare ska komma och umgås med oss nästa vecka, skojigt. Kändes lite som om matten var ett skämt, 12-7 känns lite för lätt men det va skoent att det inte var skit svårt. Svenska efter det men läshastighetstest och läsförståelse, gick brabrabra. Engelska med lite tester där med, gick bättre än vad jag hade trodde. Historia med knubbisen som sista lektion. Sprang till bussen och hann precis med den hem till lilla huset.


- linnea stenberg, 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken linje går du? :)

2010-08-27 @ 19:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0