ny mentorsgrupp

Idag började jag den härliga och underbara tiden 0820, mysigt... Hade historia i 1,5 timme sen fick jag vet att jag hade bytt mentorsgrupp. Visste inte riktigt vad jag skulle göra direkt men fick iallafall springa iväg till nästa lektion, till min nya mentorsgrupp. Där säger läraren till mig att hon redan har 32 elever och inte tänker ha en till så jag fick gå.
Har aldrig känt mig så ensam på länge faktiskt. Var fortfarande i chock att jag hade bytt grupp bara sådär tog nån min gamla plats. Men det blev väldigt bra faktiskt. Känner några stycken i gruppen och mentorn verkar helborta så det blir kanoners. 2 timmar hål, 2 timmar historia som blev en timme för elen slutade fungera.

Martina och jag satte oss i solen och väntade på bussen mot lilla Viby, hennes trevlige broder gjorde oss sällskap. Blev Billy's som jag inte käkat på evigheter och det var mumma. Vi satt mest och fördrev tiden till 6 ungefär då jag kilade hemåt och käkade lite mera mat.
heycheyen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0