mmmm marabou

Imorse var det uppstigning vid 9.45 för det var 10.35 bussen mot Sollentuna kyrka som gällde. Olivia hade lite problem med att vakna så jag och Martina åkte dit utan henne. Träffade Oliver, Emil, Kalle, Ollie och lite fler roliga människor. Hade hoppats på fika för det brukar man få men inte idag så jag och Murris åkte hem till mig och käkade istället, som vanligt.
Slöa tjejer åkte till Stinsen endast för att inte sitta hemma hela dagen. Parkerade vid Tacobar med Kristin, Lollo och Lisa/naturkinesen och det blev en hel del flummprat.
Är helt slut, vet verkligen inte varför. Igår var den lugnaste kväll under hela min sommar! Funderar på att göra en nacostallrik och titta på film sen ska jag nog sova. Är bajstrött.
vet inte varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0