grå dag

Godmorgon godmorgon! Jag har börjat sova extremt länge för att vara jag, brukade sova som mest 9 timmar sen vaknade jag och kunde verkligen inte somna om men nu har hjärnan gosat till sig lite under lovet så nu sover jag minst 11 timmar. Men det är väll bra att jag vilar up mig ordentligen innan skolan startat på torsdag, nervööös...

Hade tänkt att ta en sväng förbi Sollentuna eller något liknande med Murtis men lilla flickan är sjuk eller lite krasslig i halsen så där sket sig den planen. Det är så galet tråkigt väder så jag tror det blir movienight fast moviedag istället med någon ny film som lilla morbror har fixelifixat till moí.
Tönten Olivia som drog till Blidö utan förvarning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0