felsms.com

Till: Mamma
Sms: Jag och Rickard hade sex i mamma å pappas säng efter festen, Tror mamma hitta spermafläckar eller något när hon kom hem. fatta om hur märker att jag är bög, då är jag dödens, hehe
Svar: Har fattat länge att du och Rickard har ihop det, det är mat klockan 5 om du vågar komma ut från dit rum.

Till: Mamma (56år)
Sms: Är jag vidrig som hade sex med en 58-årig kärring? Haha, eller är jag grym?
Svar: Men usch, det kan du inte mena. Du gör som du vill i ditt liv men det där gillar jag inte.

Till: Ragget
Sms: Aj jävlar vad det brände till i baken när jag fes nyss. Aldrig att jag äter indiskt igen :) Vad gör du?
Svar: Haha du är ju inte riktigt klok. Vet inte om jag ville höra det här eller inte. Jag sitter med en polare och fikar. Vill du komma?

Till: Mamma
Sms: Drömde om dig inatt och dina STORA meloner och hur mysigt vi hade i sängen. Men sen vakna jag ur en härlig dröm med stånd
Svar: Men lilla Wille gubben hoppas inte sms va till mig kram mamma.

Till: Syrran
Sms: Fan, alla mina polare får köra deras tjejer i tvåan, du är den ända som inte vill!
Svar: Alltså, ska du skicka sånt där så får du allt ta och skicka rätt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0