alltid lika glad chey

Jag hatar att dela spotify konto med syster och mor. Jag orkar inte fixa eget och eftersom man bara kan lyssna en person åt gången så får jag oftast använda gamla iTunes där den senaste tilllagda låten är Macarena. Inte något att rekomendera men ibland får man offra sig för familjens skull.
Dagarna går långsamare än någonsin, det som håller mig vid liv är min 4åriga granne. Han kommer över en gång i kvarten för att hans kompis råkat slagit över badminton bollen i en buske på våran tomt och dom kan inte hitta den så jag får leta åt dom. Dessa små pojkar är mitt hopp om att det finns ett liv utanför mitt hus.
Jag fick krypa in i en rosenbuske med lagom många mysiga taggar och jag klev på en snigel utan skor. Det är så härligt vad det finns för överraskningar när man försöker vara lite snäll mot grannpojken.
Men han är söt, så jag får skylla mig sälv att jag offrade mig.

Om en halvtimme så kommer hela familjen men lillpojken öve på lite fika och jag ber och bönar på att dom behöver barnvakt, annars kan jag äta upp min äppelpaj själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0