save me

j.a.g.-ä.r.-s.l.i.t.e.n. -som fan...

Inte för att det hände mycker igår kväll verkligen inte utan för att jag gick upp 8 imorse, spelade match 40min x 2 och har ingen kondition kvar alls! Förresten förlorade vi..
Har hur mycket plugg som helst, är helt dränkt i papper och böcker, vill bara bajsa på mina lärare. Jobbigast av allt är att min mamma inte fattar hur trött jag är och nu mitt i allt plugg som hon inte verkar förstå hur mycket det är ska hon försöka få mig att söka sommarjobb!? Orkar verkligen inte vill bara lägga mig på sängen och gråta av trötthet...

Negativ tjej man kan va ibland men det skiter jag i. Ska höja volymen, städa mitt rum, lägga mig i ett hörn och sova. Sen drar jag till Cissi för jag blir bara trött och irriterad här hemma just nu. Hoppas på att kvällen räddar mitt liv annars så vet ni varför jag slutat blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0