i'm in sweden bitch

HELLOOOOO!
Är nu hemma igen efter en sjukt lång resa. Orkade inte skriva efter att vi lämnat Koh Samui och åkt till Ao Nang så jag sket i det. Men det var super i Ao Nang, firade thai nyår där med vattenkrig, var faktiskt mycket roligare än vad det låter. Shoppade lite och bara tog det lugnt. Men Koh Samui var helt klart bästa stället. Skulle komma hem torsdag kväll förra veckan men blev inte så pga vulkan utbrottet på island. Så vi fick åka till Cypern istället. Inte helt fel det, +28 och sol. Men fick bara vara där i två dagar sen så fick vi flyga till Aten. Från Aten så blev det buss till Belgrad i Serbien. Gick ändå helt okej faktiskt, men efter 23 timmar så var det inte lika kul längre. Så i söndags kväll så sov vi på ett hotel i Belgrad och vid 2 tiden igår så fick vi flyga hem igen till Sverige. Var hur skönt som helst att komma hem. Det var riktigt jobbigt att åka runt i hela europa för att komma hem.
Tog en lång promenad när jag kom hem med Marty, Olivia och Ellen och pratade om allt som hänt. Så galet roligt att träffa dom igen, 2,5 vecka utan dom är förjävligt kan jag säga.
Så idag blev det skolan igen för första gången på nästan 3 veckor. Fick göra nationella munligt med Axel och Micke. Bästa kommentaren kom från Axel "I like balls". Vi snackade om ifall man tyckte om workout eller ball games. Fick tillbaka lite prov. VGpå musikprovet och VG- på kemin som jag inte hade pluggat någonting till så det kändes bra.
Ska nu fortsätta plugga eftersom jag är lite efter så nu blir det SO och förintelsearbete för hela slanten. Bilder från thailandet kommer senare. Pussar
mitt hår har blivit skit blont, syns inte riktigt på bilden men det har blivit mycket blondare.


Kommentarer
Postat av: Amanda

va kul att du är hemma! vi borde ses nånting snart tycker jag (a)<3

2010-04-22 @ 22:57:58
URL: http://amandly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0