i want to break free

Inte min dag det vill säga en godispåse fick följa med mig hem såklart. Dagen har varit bra men har bara inte känt mig på humör. Fick också MVG på mitt So prov som jag gjorde innan påsklovet. Sjukt glad för det, räddade nästan min dag kändes det som. 

Idag så bestämde vi också vad vi ska ha för skoltröjor. På framsidan ska text " Vaafö just refreshesh?" och en bild på en refresher. Bara för att våran lärare som är från norrland alltid säger vaafö och inte varför och inte kan uttala refresher. 

Åkte hem med bara Marty för dom andra svek oss... Träffade istället lilla Maxi-boy vilket alltid är trevligt. Ska plugga nu i 1,5 timme sen ikväll blir det praktik i Onsdags källan med Maarty. Pussar

Thailand, nyår.
jag och storasyster



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0