grått är flått


Idag efter simningen/räddningen i simhallen så åkte jag och Olivia till sollentuna. Träffade lilla erkan på bussen som jag inte sett på evigheter, tråkigt tråkigt. Men vi små flickor var riktigt slitna gick in i 5 affärer och sen blev det en chai latte och bussen hem igen. Fick hem denna fina skinnjacka som var på rea för endast 199 svenska riksdaler!?!? För mig är det pangpris!
Igår klagade jag på att jag bara har korta vårjackor som inte är över höfterna och jag har kommit fram till att jag gillar det så.
Förutom det så har inte mycket hänt idag, Ellen kastade en livboj på Erics näsa så han började blöda näsblod.
Men nu måste jag plugga, träningen gick bara bra. Back to förintelsearbetet och dess värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0