closer

tjääna mittbäna!
Har ganska så brottom just nu, min buss går om en halvtimme för min träning börjar halv sex idag, känns lite tidigt när man slutar 20 över 3, tar 30 minuter hem, 30 minuter till helenelund och man har knappt 2 timmar på sig. Inte någon hit direkt men det ska bli skönt att komma ut och röra på sig.
Fast blir ändå ganska skönt att komma iväg, alla andra i klassen och då menar jag verkligen alla, sitter hemma och skriver sitt engelska arbete men inte jag för jag är redan klar. Duktigt chey eller vad!?
Ska börja klä på mig nu och sen dra till bussen om 20 minuter. Hemma igen vid 7. Pussar!
Ångrar att jag inte köpte denna vackra skapelse från Cubus förra året. Sitter vid gamla datan så därför har jag inga bilder här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0