welcome to NY

Helgen har gått så himla fort! Igår så började dagen med att jag hade match mot djurgården. Duktiga som vi är vann vi matchen med 8-1. Vi vann serien och har nu gått upp en division!!! Fan va bra vi är tjejer!
Efter matchen så skjutsade mami mig till stinsen där Marty var. Det var nån slags mässa där så hon och jag gick runt där och sa till alla yngre att dom skulle konfirmera sig. Sen kom Olivia, hon har färgat håret mörkare och det är jättefnt!
Vi åkte hem igen efter en paus på donken. Hem till Murtan och fixade oss, Ellen kom också. Sen så drog vi ut. VI gjorde galet mycket grejer igår kväll och det hände saker hela tiden. Vi var i Viby, Helenelund, Norrviken och Rotebro. Träffade jätte mycket nytt folk och massa gamla kompisar också. Skit härlig kväll verkligen.

Imorse vaknade vi fyra hos Martina, käkade lite frulle sen så åkte vi till stan. Jag köpte ID.  bare Minerals starpaket för ca 1000kr.
Snabbt hem igen där Mickan väntade. Vi käkade lite mat sen så låg vi som två döda fiskar i soffan och tittade på film.
Nu ska jag städa mitt rum och slagga tror jag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0