snart helg!

Tjatja! Livet är härligt och jag lever. Hann inte skriva igår, kom hem först efter träningen och då var klockan halv 11 så det var bara att lägga jag för jag var så galet trött. Innan träningen var hälten av tjejerna hos tränaren Cissi och käkade bullar. Jag åt 6 mockarutor och 4 bullar, haha. Inte så lyckat eftersom jag skulle springa i 1 timme sen. Jobbigt var det en skit kul.
Efter träningen satt jag, Sandra, Ollie och Lisa kvar och snackade lite, skit skönt var det. Vid halv 11 var jag hemma så jag hoppade in i duschen snabbt sen så blev det sängen på en gång.

Vaknade 20 i åtta skullr ta bussen 10 över. Jag sprang till tåget och det har ju hänt några andra gånger också. Efter lunch hade vi beep test och jag var bästa tjejen. Efter skolan åkte jag hem på en gång och käkade plommoan jag var så himla hungrig haha. 
Tittar just nu på top model snart ska jag börja göra mat också för det är träning ikväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0