spikmatta, my love!

Nemen tjenare! Även fast läxorna och prover väntar på köksbordet så får dom vänta. Jag behöver min fritid och jag känner verkligen inte för att plugga just nu utan bara chilla galet och lyssna på lite bra musik. Livet kan inte bli mycket bättre utan musik. I love it! Men lite plugg har jag iallafall fått gjort, räknat lite matte eftersom det är prov imorn som gäller, vet inte hur många gånger jag skrivit det men så är läget just nu. Har också spanska och svenska tills imorn, känns sådär med tanke på att jag inte börjar med det och orkar inte heller.


Idag kände jag mig bara allmänt glad och lättade så jag tvättade en maskin med kläder och lagade mat bara sådär, ovanligt för lilla Linnea kan jag säga. Belöning fick jag iallafall, 150kr. Inte så mycket men räcker till en fin tröja eller så tänkte jag lägga pengarna på höstskor, sitter ju aldrig fel.


Efter middagen blev det spikmattan, åh vad jag älskar den. Låg på den i ungefär 30 minuter och ryggen blev helt varm efteråt. Känns som om det brinner och det är så himla underbart. Ni måste prova om ni inte redan gjort det. WONDERFUL. Puss!

jag längtar så sjukt mycket till julen! ensam om det?


Kommentarer
Postat av: MICAELA'S BLOGG - foto ~ dans ~ vardag

har du tagit bilden :D sjukt snygg iaf :D så himla fin rund oskärpa :D

2009-09-30 @ 21:25:59
URL: http://lovliie.blogg.se/
Postat av: MICAELA'S BLOGG - foto ~ dans ~ vardag

SV: tihihi (a) :D va gör du då? :D

2009-10-04 @ 12:41:26
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0