some say love

Ojojoj vad tiden går snabbt. Efter skolan drog jag och Martina hem till henne. Vi käkade lite och snackade och det var en hel månad sen vi åkte på konfaläger. En hel månad, det är sjukt länge! Och tänk allt annat som hänt under tiden. Det är helt sjukt.
Efter att vi svullat så gick vi upp på hennes rum, jag råkade somna medans M satt vid datan haha. Men skönt var det iallafall, det behövdes helt enkelt.

Höll på att glömma men på Vibyskolan så tyckte jag musikläraren sjöng dåligt, riktigt dåligt men idag insåg jag att han sjunger galet bra, jämfört med min nya musiklärare. Hon sjunger förjävligt och det gör hon verkligen. Jag kunde inte låta bli att skratta så jag och Ellen satt och skrattade åt stackaren. Haha.
Sandra Freij » Lula » 3
Sandra Freij » Lula » 5

Kommentarer
Postat av: Sofia K

vem har ni som musiklärare? :P

2009-09-01 @ 21:16:18
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0