MAT

Sheaaat vad jag är trött. Förstår inte vart det kommer ifrån!

Första lektionen idag var det matte prov som gällde, kändes ganska bra, visste att jag hade fel på en men det var sista talet och hjärna var fortfarande på snooze så jag orkade inte sitta där och slösa tid på det när jag ändå visste att det inte skulle funka.

Efter sista lektionen så åkte jag och Martina till stinsen. Det första jag gjorde var att gå till dinsko och köpa ett par höstpjucks jag ska ha. Känner mig nöjd med dom. Vanliga men ändå speciella tycker jag.

Vi fikade på Wayne's. Finns inget godare än Chai Latte och en kladdkaka! Sen så kom katten (Olivia) vi pluggade järnet, ovanligt. Sen så tog vi en liten rund tur i det vackra centrumet.... yeaaay.
Åkte direkt från stinsen till konfaledarutbildningen. Herligt verre :)
Nu ska jag käka middag, har inte gjort det än, puss!

mina nya shoes från dinsko, me like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0