måndagar är tjockisdagar

Dagen har rullat på som vanligt. Fick skjuts av Martinas padre till skolan idag så det var skönt. Efter plugget åkte jag, Martina, Olivia och Ellen hem till O. Vi käkade massa mat eftersom alla fyra var vrålhungriga. Meningen var att vi skulle plugga hos henne men det gick väll sådär, gjorde det i ungefär en halvtimme.
Drog hem käkade lite mer, tjockisdag idag jag vet. Pluggade matte i 2 timmar !!! Har prov på onsdag och det känns som om det kommer gå sådär just nu.
Prov sminkade mig med id bare Minerals och det var skitbra! Hoppas bara att det gör huden bättre också... Bara att vänta och se.
Blir väldigt tidig kväll idag, hoppas jag. PUSS
Marcus Ohlsson » Tush » 5
fotograf- Marcus Ohlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0