galen helg

Förlåt för att jag inte uppdaterat men jag har knappt varit hemma och när jag varit hemma har jag inte haft tid så det är därför. 

I fredags hade vi orientering på gympan, Ellen och jag orienterade tillsammas, haha det gick väll sådär vi tog 2 av 9 kontroller. Men det var riktigt läskigt vi går där i skogen och så tittar jag ner på marken då ligger det 1m lång orm precis framför mig så jag börjar skrika och hoppa och springer därifrån, stackars Ellen tappade sin mobil så hon fick springa tillbaka. Haha, vi skrek som grisar.
Efter skolan drog jag, Martina, Olivia och Ellen till stinsen, vi fikade lite och tittade runt. Det var jättelänge sen jag var där.

Sen på kvällen så träffade vi fyra hos Ellen, fixade oss och sen drog vi hem till en tjejkompis. Där var det skitmycket folk och jag hade så galet roligt. Vid 1 ungefär började vi röra oss hem igen.

På lördag morgon hade jag match mot Täby. Vi hade inga på bänken och det var sjukt jobbigt. Men vi van med 4-0 så det var riktigt kul. Hem, vila, sova. Tillbaks till Ellen, fixa sig. Sen drog vi fyra ut, åkte hem till Isac där massa människor satt och tittade på film. Vi snackade lite med Adam och garvade ihjäl oss. Vi var inte direkt så pigga så vi åkte hem till Ellen igen och käkade chips och ostbågar. Mums, hahah.

Men helgen har varit riktigt bra! Men nu ska jag jobba med NO, ska redvisa imorn och äntligen är man klar med den skiten!
Puss&kram

Alicia och jag i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0